Mae Sariang

11 december 2017

Helaas bleek er geen big bus, maar een minibus op dat tojdstip klaar te staan, er gaat maar 1 big bus per dag, rond de middag.Dat gaat 2x zo snel, maar ook 2x zo snel wagenziek. Afzien, terwijl een big bus gewoon een paar relaxte uren zijn. Wagenziek kun je ver voorkomen door je tefixeren op de weg, zodat je lichaam zich voorbereidt op de boxht, i.p.v daardoor overrompeld wordt. Dat verstoort, kun je bedenken. Niet gaan dutten dus.Ik. Had geluk, een leuke duitse zatvoor me, met een mooie lach, als ze naar me keek. Of ikeen banaan Wilde? En pinda.s? En ze maakte het mooste compliment; of ik in Thailand woonde? Zevond me een Thaise uitstraling hebben, wat will een mens nog meer? Ze zou in Mae S Worden afgehaald door haar friend. Die raadde me an niet Mee te gaan naar Hun gh., Karaokelawaai snachts...Afijn, na een nacht gevecht tegen de muggen, toch eens kijken naar die gh,ses langs de rivier. Allemaal leeg, genoeg plek voor dezelfde prijs(250).. En zo still, s avonds hoor jealleen  de rivier.Zitnu lekker op mn terras, de rivier ruist beneden voorbij, schoon, een knus schemerlampje( ze vinden het zelf zo schattigdat ze de plastic verpakking er maar omhebben gelaten). en airco voor 300 B.Het stadje is leuk, en zowat geen farang tezien. Gister was het zondagmarkt, Al die hapjes, gezellig in een straatje, okee 1 Farang liep er.ik vind dat altijd zo apart de enige e zijn.waarom er zo weinig toeristen zijn., Ik snap t niet.Maar prima zo. Kwam gister 2x een aardige jonge duitsertegen die de heuvel naar de gouden Boeddha op geweest was. Vandaag zijn voorbeeld gevolgd. 2 km.lopen, maar heel geleidelijk, geen enkele moeite, en een prachtig uitzicht van boven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl